Cyndi Lauper - Time After Time



🎩



CYNDI LAUPER, VIDEO

Loreena McKennitt Greensleeves

domingo, 14 de junio de 2009

Maria del Mar Bonet & Lluís Llach- Dona'm la mà
















Maria del Mar Bonet& Lluís Llach

DÓNA’M SA MÀ




Els vidres de pluja ploren,
també plora es roser,
s’arbre fruiter també plora
i jo de plorar no en sé.

Dóna’m sa mà amor,
mira que freda està.
Dóna’m sa mà amor,
freda de no estimar.

Vós, qui amb so mirar matau,
matau-me sols que em mireu,
que m’estim més que me mateu
que viure si no mirau.

Dóna’m sa mà amor...

Jo mateixa no m’entenc,
ni em pot entendre ningú:
dic que no et vull i venc
sempre morint-me per tu.

Dóna’m sa mà amor...

Es vent se’n duu sa rosada,
sa pols i sa terra des camí,
també se’n duu ses paraules
que em vares dir ahir.

Dóna’m sa mà amor...









Cristales de lluvia lloran,
llora también el rosal,
el árbol frutal también llora.
Yo, de llorar no sé.

Dame la mano, amor,
mira que fría está.
Dame la mano, amor,
fría de no amar.

Vos, que con la mirada matáis,
matadme sólo con mirarme.
Prefiero que me matéis
a vivir sin vuestra mirada.

Dame la mano, amor,....

Ni a mi misma yo me entiendo,
ni nadie me puede entender.
Digo que no te quiero, y vengo
muriéndome siempre por ti.

Dame la mano, amor,....

El viento se lleva el rocío,
el polvo y la tierra del camino,
también se lleva las palabras
que me dijiste ayer.

Dame la mano, amor...










No hay comentarios: